Garancia/szerviz
A mai rohanó világban elengedhetetlennek tartjuk, hogy az általunk forgalmazott telefonokra a lehető legkedvezőbb garanciális feltételeket biztosítsuk, illetve a garanciális ügyintézést a lehető legkényelmesebbé és leggyorsabbá tegyük, ezért cégünk a Tanfield Technika Kft.-vel (http://www.tanfield.hu/) együttműködve országos, kiépített szervizhálózattal tudja biztosítani a MaxCom telefonok garanciális időn belüli, illetve garancián túli teljeskörű, gyors javítását egyaránt.
Az általunk forgalmazott MaxCom termékekre a megvételtől számítva 2 év garanciát adunk, amelyet az alábbi módokon érvényesíthet:
Egyedülálló, ingyenes háztól házig garancia
A háztól házig garancia érvényesítéséhez kérjük hívja az érvényes garancialevelen található vezetékes számot (+36 1 787-6439) munkaidőben, ahol előzetes adategyeztetés alapján futárt küldenek a hibás készülékért, illetve javítás után ugyanígy futár kézbesíti a megjavított készüléket.
A garancia érvényesítéséhez az alábbi tényezők szükségesek:
- érvényes, a Tanfield Technika Kft. által készített sorszámozott garancialevél, mely tartalmazza a készülék pontos típusát, színét, IMEI számát.
- a garancialevél helyes, olvasható kitöltése (tartalmaznia kell a vásárlás pontos dátumát,a vásárló adatait, a kereskedő adatait és bélyegzőjét)
- a kereskedőtől kapott, vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta, adásvételi szerződés, stb.)