Maxcom Magyarország Tel.: +36 70 6 250 240 (munkanapokon 10-től 18-ig)|Mail: contact@gegeszoft.hu
Garancia/szervíz 2017-04-21T10:13:05+00:00

Garancia/szervíz

 

A mai rohanó világban elengedhetetlennek tartjuk, hogy az általunk forgalmazott telefonokra a lehető legkedvezőbb garanciális feltételeket biztosítsuk, illetve a garanciális ügyintézést a lehető legkényelmesebbé és leggyorsabbá tegyük, ezért cégünk a Profi Elektronikai Szervíz Kft.-vel (http://www.profiszerviz.hu) együttműködve országos, kiépített szervízhálózattal tudja biztosítani a MaxCom telefonok garanciális időn belüli, illetve garancián túli teljeskörű, gyors javítását egyaránt.

Az általunk forgalmazott MaxCom termékekre a megvételtől számítva 2 év garanciát adunk, amelyet az alábbi módokon érvényesíthet:

Egyedülálló, ingyenes háztól házig garancia
A háztól házig garancia érvényesítéséhez kérjük hívja az érvényes garancialevelen található vezetékes számot (+36 1 814-8080) munkaidőben, ahol előzetes adategyeztetés alapján futárt küldenek a hibás készülékért, illetve javítás után ugyanígy futár kézbesíti a megjavított készüléket.

Országos hálózat szervízpontjain történő leadás
Lehetőség van a hibás készülék az Önhöz legközelebbi átvételi ponton történő leadására is. Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső átvételi pontot, ahol leadhatja készülékét továbbküldésre a budapesti központi szervízbe:

Az országos hálózat szervízpontjait itt nézheti meg!

 

A garancia érvényesítéséhez az alábbi tényezők szükségesek:

  • érvényes, a Profi Elektronikai Szervíz Kft. által készített sorszámozott garancialevél, mely tartalmazza a készülék pontos típusát, színét, IMEI számát.
  • a garancialevél helyes, olvasható kitöltése (tartalmaznia kell a vásárlás pontos dátumát,a vásárló adatait, a kereskedő adatait és bélyegzőjét)
  • a kereskedőtől kapott, vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta, adásvételi szerződés, stb.)